středa 31. prosince 2014

Děkuji!



všem těm, kteří mě v roce 2014 oslovili a s nimiž jsem měla možnost spolupracovat. Bylo Vás i za tak krátkou dobu poměrně hodně. Od června do konce tohoto roku jsem měla tu čest vytvořit dekorace na 13 narozeninových oslav, dvě svatby, jednu rozlučku se svobodou, nespočet plakátů s údaji o narození, spoustu obrázků do pokojíčků, několik poukazů, pár oznámení o narození miminka a jednu "firemní identitu." Díky své práci jsem poznala spoustu milých a šikovných lidí. S některými jsem navázala menší či větší spolupráci, s jinými máme velké plány do budoucna a i všichni ostatní jsou pro mě důležití - už jen kvůli tomu, že mou práci ocenili...

Prostě a jednoduše. Jsem Vám neskutečně vděčná, za Vaši podporu a chválu a opravdu moc si vážím toho, že se Vám má práce líbí a že jste se ke mě i během této krátké doby vraceli.

A.

Žádné komentáře:

Okomentovat