sobota 30. srpna 2014

Ten první...

...set narozeninových dekorací. :)

Ten úplně první set, který tohle celé odstartoval, jsem tvořila pro maminku Petru, která mě tehdy kontaktovala na stránkách Modrého koníka, kde jsem v albu uveřejnila malou ukázku své práce - oznámení o narození našeho syna.

Maminka si přála, abych jí vytvořila pozvánku, zápichy do muffinů a kartičku s poděkováním na oslavu 2. narozenin jejího syna Tadeáška. Zaslala mi několik inspiračních fotografií, ze kterých chtěla vycházet a já jsem se jejímu přání snažila co nejvíce vyhovět. O zbytek dekorací a celkové sladění se pak již maminka postarala zcela sama.

EDIT: Jsem moc ráda, že mě právě tato maminka oslovila a podpořila v mé práci... jen díky ní a maminkám z MK, kterým se má práce líbila jsem následně vytvořila už xx dalších setů, založila stránky na Facebooku a zprovoznila e-shop s dětským oblečením, ale o tom všem zase v jiném článku. DĚKUJI.


-> Celý set již nyní k zakoupení na e-shopu: http://www.oribodi.cz/narozeninove-sety/zavodnicka-oslava/
(Každý set je možné upravit - změna textů a barev je samozřejmostí, doplnění či ubraní dekorací dle domluvy. Tisk dle domluvy.)



Žádné komentáře:

Okomentovat